FAQ

1. W jaki sposób dostarczany jest towar?
Zamówiony przez Państwa towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub FEDEX.
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w naszym Salonie sprzedaży w Rzeszowie w C.H. Millenium Hall przy ul. Kopisto 1, II piętro. (dokładne dane adresowe znajdują się w zakładce kontakt)
Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu opakowania i zawartości przesyłki już przy odbiorze od kuriera. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości zalecamy w obecności kuriera sporządzić protokół braku lub uszkodzenia przesyłki. Następnie prosimy o kontakt z nami w celu uzyskania dalszych instrukcji.
 
2. Jeśli zarejestruję się w sklepie, czy to pociąga za sobą jakieś konsekwencje?
NIE.
Za to rejestrując się w Naszym sklepie możesz otrzymać dodatkowe korzyści, np. niższe ceny przy kolejnych zakupach itp.
Rejestracja jest bezpłatna i nie zobowiązuje do zakupów.


3. Jestem nowym klientem, chcę się zarejestrować. Jak długo muszę czekać na aktywacje konta?
Niezwłocznie po rejestracji w naszym sklepie otrzymasz wiadomość na adres e-mail. Aby aktywować konto należy jedynie kliknąć w link podany w mailu. Od tego momentu będzie możliwe logowanie się do naszego sklepu internetowego i robienie wygodnych zakupów.


4. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?

TAK.
Warunkiem jest podanie pełnych danych w formularzu zamówienia, a przede wszystkim numeru NIP w przypadku firm.
Prosimy o dokładne sprawdzenie wprowadzonych danych, aby uniknąć pomyłek przy wystawianiu faktur, które są generowane na podstawie wprowadzonych podczas rejestracji danych !

5. Jakie są koszty wysyłki?
Koszty przesyłki są zależne od wagi oraz wartości zamówienia i pojawiają się w pierwszym kroku zamówienia w podsumowaniu.

Pełna tabela kosztów wysyłki dostępna jest w zakładce "Koszty dostawy"

- Przesyłka kurierem 0-20 kg - 18,00 zł.
- Odbiór własny - 0 zł.

7. Czy istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia? Jeśli tak, to w jaki sposób należy to zrobić?

TAK, jest to możliwe.
Najlepiej zgłosić to wysyłając e-maila na adres sklep@akcesoriadosmartfonow.pl lub telefonicznie pod numerem 17 770 04 76. Jeśli zapłacili już Państwo za zamówiony towar, to konieczne jest podanie nr konta, na które przelejemy zwrot należnej kwoty.

Przypominamy, że niezależnie od powyższego uprawnienia istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru (więcej informacji na ten temat znajdziesz w REGULAMINIE).
 
8. Chciałabym zakupić w Państwa sklepie produkt. Jak mam to zrobić?
Po odnalezieniu produktu, jego zakup realizujemy przez użycie klawisza "Do koszyka", który umieszcza produkt w koszyku zakupowym. Następnie należy przejść do zakładki Twój Koszyk (prawy górny róg strony) i postępować według wskazówek w kolejnych krokach zamówienia. Po dokonaniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail potwierdzający złożenie zamówienia (dokładniejsza instrukcja zakupów znajduje się na stronie "jak kupować?")


9. Co zrobić, jeśli wybrany produkt jest "niedostępny"?
W takim przypadku należy skontaktować się z naszym działem handlowym (tel.: 17 770 04 76 ), który wyjaśni jaki jest termin najbliższej dostawy danego produktu.
 
10. Co zrobić w przypadku nieotrzymania / zaginięcia przesyłki?
W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z nami drogą telefoniczną lub e-mailem.